Politică de Returnări și Rambursări
Ultima actualizare: 10 Aprilie 2023
- Returnare și Schimb de produse
10.1 Dacă, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat îl puteți returna sau schimba în termen de 15 de zile de la data primiri comenzii. Acest lucru se aplică la produsele personalizate cu design predefinit care este expus în site;
10.2 Produsul poate fi returnat doar dacă este în aceeași stare în care l-am livrat. Să fie nepurtat și să nu fie deteriorate materialul sau personalizarea;
10.3 În cazul în care coletul adus de curier nu este în stare bună și prezintă dovezi clare de deteriorare severă a integrității coletului și a conținutului acestuia ( pachet rupt, desfăcut, înțepat, ud, etc ) se pot face mențiuni în documentul de livrare al curierului ( numit AWB ) sau se întocmește un proces verbal de constatare, se fac fotografii și se refuză primirea și plata coletului;
10.4 Nu sunt considerate dovezi clare de deteriorare problemele normale datorate manipulării pachetelor care nu afectează în nici un fel conținutul acestora ( prăfuire, murdărire colet, îndoire ușoară a pachetului la colțuri ). Toate reclamațiile făcute după livrarea coletului de către curier și primirea acestuia, sunt nule;
10.5 Pot fi returnate produsele livrate sau facturate greșit. În cazul în care pe factură apare o sumă diferită față de cea stabilită prin achiziția în site-ul DanielH.ro la Coșul de cumpărături, clientul va trebui să ne notifice imediat pentru a rezolva situația. Dacă clientul primește un colet cu alte produse față de cele comandate, va informa cât mai repede DanielH.ro și va returna coletul fără vreo obligație financiară. Clientul nu are nici un drept asupra datelor sau a produselor care nu-i aparțin.
10.6 Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, cu excepția produselor personalizate cu designul sugerat și trimis de client, care nu pot fi returnate potrivit prevederilor legale și a prezenților Termeni și Condiții. În astfel de situații, costurile ce pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile de returnare a produselor, conform O.G. 130/2000 și modificările din OUG 34/2014 pentru persoanele fizice ce achiziționează produse de pe site-uri folosind tehnicile e comunicare la distanță, aplicându-se definiții cuprinse în O.G 34/2014 art.16. Returnarea trebuie să se facă în ambalajul original sau în alt ambalaj nou în care să fie incluse toate documentele trimise și toate produsele care să nu prezinte urme de purtare, deteriorare, uzură, să nu fi fost spălate sau impregnate cu parfum sau odorizante și să aibă toate etichetele originale. Încălcarea oricărui punct menționat mai sus duce la refuzul returului.
10.7 Produsele cu design personalizat după preferința dumneavoastră, de exemplu care conțin nume, sau alte elemente ce îngreunează sau fac imposibilă vânzarea produsului, nu îl puteți returna.
10.8 Clientul este obligat să notifice DanielH.ro intenția de a refuza și returna produsele achiziționate în scris pe e-mailul în 14 zile lucrătoare de la primirea coletului cu produsul/produsele comandate.
10.9 Orice produs care prezintă defecte de fabricație va fi înlocuit cu unul nou, cu condiția notificării DanielH.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Cheltuielile de returnare/livrare vor fi suportate de DanielH.ro. Dacă înlocuirea nu va fi necesară, se va returna integral contravaloarea achiziției.
- Refuzul primirii returnării de către DanielH.ro
Conform O.G 34/2014 art. 16, DanielH.ro își rezervă dreptul de a refuza returnarea produselor dacă:
- Produsele sunt personalizate după specificațiile de client
- Produsul nu mai are ambalajul original complet
- Produsele prezintă urme de folosire
- prin natura lor nu pot fi returnate din cauză că se pot degrada rapid sau sunt extrem de fragile și se pot deteriora ușor
- Metode de returnare a produselor
12.1 La sediul firmei
Adresă: Str. Cetatii, Nr. 8B, Loc. Somcuta Mare, Jud. Maramureș
Este necesară înștiințarea înainte de a veni la sediu sau înainte de a returna produsele. Aceasta se face prin apel telefonic la numărul 0749 525 450
12.2 Prin curier rapid – colet fără ramburs în care se introduc datele contului în care se va face returul banilor
- 13. Metoda de restituire a banilor
13.1 Vă vom restitui banii prin transfer bancar în termen de 10 zile de la primirea coletului de retur (pentru returnarea Curier) sau cash (pentru returnarea produsului la sediul firmei);
13.2 În cazul schimbării produselor, trebuie să ne contactați înainte pentru a ne transmite informațiile legate de produsul pe care îl doriți schimbat precum și despre produsul cu care doriți să îl schimbați.
14) Metoda de schimbare a produselor
14.1 La sediul firmei
Adresă: Str. Cetatii, Nr. 8B, Loc. Somcuta Mare, Jud. Maramureș
de Luni până Vineri între orele 09:00 – 17:00. Este necesară înștiințarea înainte de a veni la sediu. Aceasta se face prin apel telefonic la numărul 0749525450;
14.2 Prin Curier rapid – colet fără ramburs ( în momentul predării de către curier a noului produs, dumneavoastră trebuie să îl restituiți pe cel comandat inițial ).
14.3 Taxele de curierat pentru schimbarea produselor sunt de 20 lei.
14.4 Produsele personalizate cu un design sugerat sau trimis de client nu se pot returna. Fiind făcute conform cerințelor clientului nu mai pot fi revândute.
14.5 Pentru produsele aflate în PROMOȚIE (achiziționate deci la un preț redus față de prețul normal), schimbul cu o altă mărime decât cea achiziționată poate atrage costuri suplimentare însumând diferență dintre prețul întreg al produsului și prețul achitat de client în cazul în care mărimea dorită pentru schimb nu se află și ea în PROMOȚIE.
14.6 Returnarea sau schimbarea produselor trebuie făcută în termen de maximum 15 zile din momentul primiri comenzii plasate pe site-ul nostru. Produsele trebuie să fie în ambalajul original, să aibă toate etichetele, să nu fie spălate și să nu fie deteriorate în niciun fel. Toate taxele cu privire la returnarea produselor, returnarea banilor precum și retrimiterea unor noi produse vor fi suportate de către cumpărător;
14.7 Înainte de a schimba un produs trebuie să ne informați în scris despre acest lucru printr-un e-mail la adresa contact@danielh.ro